این سوالی است که باید در ابتدا از خودمان بپرسیم. در هر کاری در ابتدا باید مزیت رقابتی موسسه مدنظر را بدانیم. در ادامه مختصری از مزیت رقابتی دپارتمان چاپ مقاله هورتاش را ارائه می کنیم.

1- موسسه هورتاش قدیمی ترین موسسه پژوهشی آموزشی در سطح کشور می باشد.

2- موسسه هورتاش با افتخار و به صورت تضمینی برای اولین بار در ایران مقالات باکیفیت را در مجلات تخصصی دارای ضریب تاثیر یا ایمپکتدار JCR) ISI) را در مدت زمان کمتر از یکماه اکسپت می کند.

پشتوانه متخصصین

3- استفاده از هفتاد هزار پژوهشگر در سطح تحصیلات تکمیلی فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور در زمینه مشاوره، آموزش، فرمت دهی و اصلاحات خدمات تحصیلات تکمیلی.

4- تعداد متخصصان ما در همه رشته ها کامل می باشد و در هر زمینه ای که مدنظر باشد متخصص متناسب با آن زمینه وجود دارد.

مجلات معتبر مورد تایید وزارت علوم

5- مجلات معرفی شده هورتاش همگی مورد تایید وزارت علوم می باشند و این موسسه به کلیه پژوهشگران تاکید می نماید که در زمان معرفی و انتخاب مجله از سمت هر موسسه ای، به این نکته توجه نمایند که مجله معرفی شده علاوه بر اینکه در لیست سیاه قرار نداشته باشد در لیست مورد تایید وزارت علوم قرار داشته باشد و ایمپکت فکتور مجله از نوع JCR باشد و فریب ایمپکت فکتورهای global را نخورند.

6- مخاطبان عزیز توجه فرمایند اگر موسسه ای ادعا می کند که با هزینه بسیار پایین مثلا 300 تومان اکسپت ISI را برای شما میگیرد، آن پذیرش در مجلات بدون ایمپکت و پولی می باشد که در آینده بلک لیست خواهد شد و وجود آن در رزومه نمره منفی حساب می شود و البته اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها به هیچ وجه نمره ای به این نوع از مجلات نمی دهند.

7- تسویه با متخصصان تا 24 ساعت بعد از تایید هر بخش از کار صورت می گیرد.

8- به ازای همه رشته ها پشتیبان تخصصی مقالات مشاوره رایگان اولیه را ارائه میکند و مخاطبانی که سوال پژوهشی دارند می توانند سوالات خود را از پشتیبان های تخصصی موسسه بپرسند.

مصاحبه دکتری

9- مخاطبان می توانند از پکیج کامل مجموعه استفاده کنند و تا زمان قبولی در مصاحبه دکتری، تا سقف 50 امتیاز پژوهشی به آنها مشاوره دهیم. همچنین برای مخاطبانی که قصد دارند بعد از فارغ التحصیلی اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایند هم در زمینه تکمیل رزومه و هم در زمینه مهاجرت تحصیلی به آنها مشاوره  می دهیم.

10- در صورت استفاده از پک کامل استخراج دو مقاله ISI ایمپکتدار+کتاب استخراجی می توانید از ده درصد تخفیف بهره مند شوید.

11- پرداخت هزینه به صورت اقساط