خدمات چاپ مقاله هورتاش

درخواست خدمات چاپ مقاله به افزایش توانایی علمی محققان کمک می کند. در سال 2013 محققین ایرانی با تولید بیش از 27 هزار مقاله موفق به کسب رتبه بیستم در تولید علم جهانی شده اند. رتبه ای که نشان از همت و تلاش فراوان محققین گرانقدر کشورمان دارد و با توجه به حجم بالای تحقیقات و پژوهشهای صورت گرفته در کشور انتظار می رود این رتبه ارتقاء بیشتری یابد.

داشتن یک مقاله تخصصی در ژورنالهای معتبر (ISI یا ISC) کار چندان ساده ای نیست به همین دلیل اگرچه تمامی رساله یا تز ها و پژوهشهای صورت گرفته در کشور پتاسیل استخراج حداقل یک مقاله با کیفیت بالا را دارند، بسیاری از آنها به مقاله مناسب جهت چاپ تبدیل نمی شوند. تیم هورتاش در زمینه چاپ مقاله در ژورنال های داخلی و خارجی دارای سالها تجربه بوده و شما محققین عزیز میتوانید با پرکردن فرم درخواست مشاوره در همین صفحه، به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید.

 

(پشتیبانی) یک تحقیق علمی ارزشمند، استخراج مقاله از آن، نگارش آن بر مبنای استانداردهای جهانی، تصحیح، ویرایش و انتخاب ژورنال مناسب، تغییر فرمت مقاله بر اساس فرمت ژورنال انتخابی و ارسال مقاله، (پشتیبانی) تغییرات مدنظر داوران و پاسخ به سئوالات آنها و در نهایت چاپ یک مقاله علمی فرآیندی دشوار است که می تواند ماهها به طول (پشتیبانی)د و با توجه به موانع موجود، بسیاری از محققین زمان، حوصله و انرژی کافی برای طی این پروسه را ندارند، از دیگر سوی داشتن یک مقاله علمی معتبر برای فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی اجتناب ناپذیر است و علاوه بر اعتبار جهانی و ارزش معنوی آن که نشر دانش می باشد جهت اخذ پذیرش از دانشگاههای خارج از کشور و قبولی در مصاحبه دکتری و حتی یافتن شغل ضروری است.

از این روی، موسسه هورتاش با همیاری طیف وسیعی از مشاوران و متخصصین حرفه ای و اساتید برجسته کشور در رشته های مختلف و در قالب دو سامانه تخصصی یکی در حوزه نگارش مقالات تحت عنوان سیمانا و دیگری در حوزه چاپ مقالات تحت عنوان سیمادا، در تلاش است تا با کمک به محققین جوان کشور و تسهیل و تسریع فرآیند طولانی و دشوار نگارش و چاپ مقاله گامی هر چند کوچک در اعتلای بیشتر نام میهن عزیزمان در تولید علم جهانی بردارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو سامانه و درخواست خدمات چاپ مقاله از موسسه هورتاش می توانید به صفحات نگارش مقاله و چاپ تضمینی مقاله مراجعه نمایید.

مدت زمان چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش مقاله

مدت زمان چاپ مقاله برای مجلات مختلف، متفاوت است. و این دوره زمانی از مجله‌ای به مجله‌ای دیگر متفاوت است. این مدت زمان بستگی به زمان سابمیت مقاله، رشته و مجله دارد. بعضی مجلات در سایت خود در مورد فرآیند تصمیم‌گیری در مورد مقالات و مدت زمان چاپ مقاله به طور مفصل توضیح داده‌اند.

چاپ مقاله برای بسیاری از محققان یک تجربه‌ی پر از استرس است. به ویژه اگر مجله‌ای پروسه پییر ریویو (Peer review) داشته باشد، این استرس بیشتر می‌شود. دانیل هیملشتاین از دانشگاه کالیفرنیا، تاریخ سابمیت و اکسپت تمام مقالات موجود در پایگاه داده پاب‌مِد PubMed را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که میانگین زمان بین سابمیت و ارسال مقاله به مجله و پذیرش مقاله در 30 سال گذشته تقریباً 100 روز بوده است. و تحقیقات نشان داد که تاخیرات طولانی‌تر برای چاپ مقاله در مجلات محبوب‌تر، برای نویسندگان یک امر مرسوم و متداول است.

در طول دهه گذشته زمان چاپ مقاله در مجله Nature از 85 روز به 150 روز افزایش یافته است و در مجله علمی  PLoS ONE این مدت زمان از 37 روز به 125 روز افزایش یافت. در بعضی زمینه‌ها و رشته‌ها مدت زمان چاپ مقاله کمتر است.

مدت زمان داوری مجلات مختلف برای چاپ مقاله

مدت زمان داوری برای مجلات مختلف، متفاوت است. و این مدت بسته به مجله، زمان ارسال و رشته متفاوت است. برای اطلاع دقیق‌تر بهتر است از همکاران و دوستان و اساتید خود که قبلاً با مجلات مدنظر شما کار کرده‌اند، در مورد داوری و مدت زمان آن سوال کنید. اما به طور کلی مدت زمان داوری مجلات مربوط به رشته‌های پزشکی 30 تا 60 روز و این مدت برای رشته‌های علوم انسانی از 30 روز تا 90 روز طول می‌کشد.  پاسخ به یک مقاله که تجدیدنظر شده و ارسال شده است، معمولاً سریع‌تر است، اما نه همیشه.

طولانی بودن مدت زمان داوری

طولانی شدن مدت زمان داوری بیشتر به دلیل طولانی شدن فرآیند پییر ریویو است. این به این دلیل است که داوران بیشتر مجلات، استادانی هستند که در کنار داوری مشغول به کار تحقیقاتی خود نیز هستند. و آن‌ها تمام زمان خود را به بررسی مقالات و داوری آن‌ها اختصاص نمی‌دهند. وقتی مقاله خود را سابمیت کردید، صبور باشید. اما اگر فکر می‌کنید زمان داوری خیلی طولانی‌تر از حد نرمال شده، شما می‌توانید کاملاً مودبانه از طریق ایمیل از ادیتور مجله در مورد وضعیت مقاله خود بپرسید. اگر شرایط خاصی دارید و به امتیاز مقاله در رزومه کاری و تحصیلی خود برای ارتقا کاری و یا ادامه تحصیل خود احتیاج دارید، در ایمیل خود آن را ذکر کنید. اگر داوران در مورد شرایط شما مطلع باشند، ممکن است فرآیند داوری را تسریع بخشند.